Únor 2012

Úvodem

18. února 2012 v 19:50 Úvodem





Grafika a design pro Vaši prezentaci. Grafické návrhy dle nejnovějších reklamních trendů.

Zpracování grafiky od vytvoření grafického návrhu včetně předtiskové přípravy.
Grafické návrhy vizitek, tiskopisů, letáků, prospektů, informačních brožur, katalogů,
pozvánek, blahopřání, kalendářů, plakátů a billboardů.

Vytvoření grafických návrhů pro řezanou grafiku - autoplachty. Polepy automobilů
a jiných dopravních prostředků, grafické návrhy na polepy výloh, cedule, reklamní poutače.

Zpracování grafických návrhů pro webové stránky.

Fotografování interiéru a exteriéru optikou CANON. Úprava digitálních fotografií.

Design interiéru, moderní bydlení, dekorativní doplňky.

Loga a logotypy

18. února 2012 v 19:47 Loga a logotypy





Grafické návrhy logotypů odpovídající dnešním moderním trendům.
Jedná se především o dynamiku grafiky i vhodně zvolenou kombinaci barev,
aby celkový dojem loga vystihoval jeho podstatu.


Logo je reprezentativní značka firmy a jde především o jeho srozumitelnost,
aby bylo dobře zapamatovatelné pro spotřebitele.
Logo se dá doplnit i vhodným grafickým prvkem, který bude charakteristický
pro danou firmu.


Cena za tvorbu loga se pohybuje (ve všech níže uvedených variantách a formátech) od 2.600,- Kč nahoru, přesné nacenění provádím až dle konkrétního zadání a požadavků klientů. Obvykle dělám tři varianty, tedy tři návrhy, které potom prochází korekturami zákazníka. Ten si potom jeden z nich vybere, který se upraví do více grafických formátů. Pokud má zákazník přání vytvoření více grafických návrhů loga, tak musí také počítat i s vyšší cenou.
Celkové vytvoření loga trvá většinou 10 - 20 pracovních dní, zkrátka úměrně dlouho počtu grafických návrhů, množství připomínek a korektur každého jednotlivého zákazníka.


Konečné schválené návrhy logotypů se předávají zákazníkům v několika grafických formátech a grafických variantách, včetně černobílé a průhledné pro vodoznak. Zpravidla se jedná o tyto grafické formáty: *. cdr, *.pdf, *.jpg, *.eps, případně pak také převedení loga do formátu *.doc.



Tiskoviny

18. února 2012 v 19:46 Tiskoviny





Zpracování grafiky od vytvoření grafického návrhu včetně kompletní předtiskové přípravy.
vizitky ● tiskopisy ● letáky ● prospekty ● samolepky ● brožury ● katalogy ● publikace ● časopisy,
kalendáře ● pozvánky ● oznámení ● etikety ● pohlednice ● billboardy ● a další tiskoviny

Kontakty

18. února 2012 v 19:45 Kontakt
Jana Rajecká

Mobil: +420 739 613 833
E-mail: jana.rajecka@seznam.cz

Czech republic

Corporate identity

18. února 2012 v 19:40 Corporate identity
Corporate identity představuje v grafice něco jako firemní identitu, kterou se firma prezentuje na veřejnosti, a jedná se o jakýsi jednotný vizuální styl.
Chcete-li docílit jednotného profesionálního vizuálního stylu, je potřeba k tomu stanovit určitá grafická pravidla, která se stanovují v tzv. Grafickém manuálu.
Ten vzniká po dohodě se zákazníkem a obsahuje pravidla pro práci s logem, definuje barevnost loga a použité fonty (písma), grafické návrhy firemních tiskovin či dokumentů. Což jsou zpravidla - firemní hlavičkový papír, obálka, formuláře, poznámkový blok, potisk prezentačního CD, potisk psacích potřeb, reprezentační složka, může být i grafická šablona pro webové stránky.